Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Hacker napisał:

Tak, wiem. Użyć trzeba by było w tym wypadku timer'a i co każdą minutę dodawać ją do ogólnego czasu gracza, a przy wyjściu gracza zapisywać to do bazy danych.

Optymalne pluginy XDDD

Ja to widzę jednak inaczej 🙄 przy wchodzeniu ustawiasz timestampa czy inny czas dla klienta przy wyjściu odejmujesz od aktualnego tamten i dodajesz do rekordu w tabeli, nie ma za co xd 

 

 

Sygnatura użytkownika

banner46860_blue.png.e5988a6e61370617decc4f3b9fdd1d44.png

 

 

status.php?address=145.239.16.170:27040&

 

status.php?address=145.239.236.12:27050&

 

status.php?address=ts3.utopiafps.pl:9987

 

C5efsqF.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OnClientPutInServer zapytanie insert z wszystkimi danymi do tabeli.

OnClientDisconnect robisz update czasu ostatniego połączenia (osobna funkcja).

Musisz mieć też funkcje do liczenia sekund do czasu np:
 

Spoiler
stock int SecondsToTime(int seconds, char[] buffer)
{
	int mins, secs;
	if (seconds >= 60)
	{
		mins = RoundToFloor(float(seconds / 60));
		seconds = seconds % 60;
	}
	secs = RoundToFloor(float(seconds));
	
	if (mins)
		Format(buffer, 70, "%s%d mins, ", buffer, mins);
	
	Format(buffer, 70, "%s%d secs", buffer, secs);
}

 

Ewentualnie możesz się pobawić funkcją GetTime 
Sposobów jest wiele, jest takich pluginów też wiele na internecie, znajdź sposób który będzie dla ciebie najprostszy.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Mesharsky napisał:

Musisz mieć też funkcje do liczenia sekund do czasu np:
 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Od czego masz funkcje FormatTime? 🤔

Edytowane przez Bioły

Sygnatura użytkownika

ŁAJCIOR 😎🤙

 

» Steam

» Discord: MartinezMajkutez#4798
» PluginyCS.pl - Rynek pluginów SourceMod

» SkillHost.pl - Hosting VPS - z kodem PLUGINYCS -15%

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przeglądający ten temat (5 użytkowników)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...